Tihi ^^

Fick detta söta sms av Måns idag Tänker på dig, Godnatt :) då blev jag glaaad :D

Nu är kl 12, men det e lungt, för jag börjar 11:40 imorgon, eftersom att den sista gruppen ska ha sina tal så slipper jag svenskan och så skippar jag lunchen i skolan oxå ;) Så det e nice :D så imorn ere bara engelska, matte å mediakunskap, hoppas på att mediakunskaps läraren e skjuk så man slipper den lektionen ;) e som sagt prov imorn, men enligt Stephie så är det inte helt säkert!! För Marek har problem med ryggen (jag är sååååå ledsen för hans skull (A) xD) så det kanske inte blir så, *hoppas* Ska iaf iväg sen å handa julklappar ^^ å så ska jag träffa Johan på kvällen e det bestämt. Men han kanske måste jobba över, men han ska försöka hinna, så jag hoppas han gör det =)
Men nu e jag trött, så jag ska fixa mig å sen sova ^^
Puss å kram <3



/C


Kommentarer
Postat av: Elin

Vaaa!? Omg skicka han det till dej??! Va söööt<33 haha fett mkt han gilla dej. Jag vet det kmr bli ngt! hihi, glad för din skull <3

2008-12-18 @ 08:23:14
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0