Tjejkväll

Hej hej =)

Tjejkvällen igår va rolig som alltid ^^ Vi började med att käka tacos (inte jag iofs, jag va inte hungrig/sugen) å sen blev det singstar som alltid ;D Å Madde tog mig åt sidan å gav mig min julklapp ;D Haha, först hade hon tydligen köpt mig en bok, men sen blev jag ju tsms med Måns, så då köpte hon det här åt mig istället ;)


Hehe ;)

Sen körde vi iaf lite guitarhero oxå, å vi va på promenad med Myran å Alex gick hem då oxå. Sen efter ett tag så började vi snacka spöken ;) det blev lite småläskigt, men det va kul ;) Madde å Mimmi började kolla på Mamma Mia, men jag å Elin S (Elin E å Sanna hade åkt hem då) satt å läste läskiga saker ;P Men efter ett tag kollade vi oxå på Mamma Mia ^^ så när den va slut så tog vi en promenad med Myran hem till mig så Madde å Mimmi fick sina julklappar (Glasfigurer, Madde fick en häst å Mimmi fick en katt) å så fick Dharma en lite prommis. Haha å jag har fett ont i halsen idag xD

Idag vaknade jag kl 2, va skönt å sova länge ;D Då hade jag Dharma liggandes vid fötterna å sigge vid mitt huvud ^^
Gick iaf upp å käkade pannkakor med sirap å glass å sen skulle pappa skrapa lotter, vann 60 kr totalt :P
Sen har jag suttit här vid datorn å chillat ;P

Idag tänkte jag ha en absolut chilldag. Bara vara med mig själv, äta nåt gott å läsa en bra bok typ :) Känner att jag haft ganska fullt upp de senaste dagarna, varit med massa människor å försökt göra som alla vill. Men idag ska allt handla om mig, bara mig ;D Hade tänkt å börja städa nu, så det e lite mysigt å vara på rummet, å sen ska jag läsa tror jag :) för jag köpte ju boken "Låt den rätte komma in" förut =)
Så puss på er <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0