Torsdag

Hej hej
Idag e det 4de December, alltså tomteluvans-dag i skolan :P Men ingen annan i klassen hade tomteluva >.< eller jo, Julia hade,men hon ville inte ta på sig :P men sen fick Stephie låna en av henne, så det va ju bra ;P 
Träffade föresten Erik H från min gamla klass idag vid bussen, å han va faktiskt ganska pratglad, han som alltid varit lite anti mig xD Sen träffade jag Mimmi oxå =)

Dagen idag:
Svenska - Där pratade vi om hur man pratar inför folk.
Lunch - Kokt höns med Curry. Låter verkligen skabb, men det va ok =P pratade med Petter, gympaläraren, oxå. Han sa att jag ska komma på onsdag, så ska vi lägga upp ett personligt schema för mig, så jag åtminstone når G -.-' Så jag måste även berätta det för mamma, så hon måste skriva ett intyg till Cecilia så hon vet att mamma vet =P
Engelska - Vi fick ett papper å svarade på lite frågor, sen läste vi lite. Jag höll på å somna, trött som fan.
Matte - Vi började med Algebra -.-' Gjorde 8 tal, ganska bra tycker jag ;)
Mediakunskap - Orkade inte gå, va så himla trött, så jag åkte hem.

På bussen hem satt jag å tänkte. Kom fram till att det jag behöver, det är motsatsen till sömntabletter.. typ, vakentabletter =P Visserligen behöver jag sömntabletter oxå, för å kunna somna på kvällen.. fast iofs, om jag tar sömntabletter så jag somnar i tid, så kanske jag inte e så trött dagen efter, smart! ;)

Har typ precis kommit hem iaf. Pappa kommer hem idag :) Runt halv 5 tiden =)
Nu ska jag kika runt lite på blocket ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0