Trött

Hellu =)
Haha i mitt förra inlägg hade jag tänkt å skriva en sak, men trött som jag var så glömde jag helt bort det =P men det jag tänkte skriva va att vi bytte ju ställe för att det skulle finnas the sims 2 där som jag å Jenny tänkt nörda. Men nee, när vi kommer dit å ska köra, så finns det inte!? så vi frågar, å dom säger att dom tagit bort det -.-' Men det står på deras hemsida fortfarande att som har det! så det sög :P men vi spelade massa roliga spel å jag kommer inte ihåg namnet på ett enda :P eller jo.. Frozen Throne tror jag nåt hette =P


Kom iaf hem kl 9 imorse, då fick jag gå ut med Dharma å sen la jag mig å sooov, skönt som fan =D

Väcktes kl 4 idag, pappa tyckte det va dags för mig å äta =P å jag märkte att jag vänt mig i sömnen, så jag låg alltså med fötterna på huvudkudden =P e inte första gången det händer, men jag undrar vrf jag gör så ibland xP

Men jag gick iaf upp å käkade pyttipanna, sen satte jag mig här ^^ men nu ska jag ladda över allt från dator till en extern hårddisk å sen ska jag koppla in min nya dator :D :D :D

Puss å kram <3


/C


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

The siiiiiiiiiimss! :(:(:(:(:( Dom var värsta otrevliga på Zkillz... suck :P



Och du spelade ju Starcraft också din virrpanna! :D

2008-12-21 @ 20:21:30
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0