-

Tjenare
Idag vaknade jag kl 12, pappa kom in å väckte mig =P Kl halv 1 gick jag upp å käkade frukost, sen startade jag dator å spelade gitarr medans jag väntade på att den skulle komma igång xD Sen kom Charlotte å ville att jag skulle lära henne nåt nytt ackord, så jag hjälpte henne med det. Sen gick jag ner å duschade (i säkert 30 min, ovanligt för å vara mig xD) å sen gick jag upp å läste lite på aftonbladet.. såg att 19-åringen erkännt mordet på 15-åringen.. hon mördades med en sten.. fyfan va hemskt ='/

Sen kom pappa in å sa att det va mat, så jag klädde på mig å gick å käkade.. va kotletter, fett gott xD Va ganska bra stämmning vid bordet trots att mamma å jag inte pratar =P

Men nu sitter jag här igen xP funderar på å kanske ta en promenad med Dharma.. e ju ganska härligt väder.. men vi får se.. e ju ganska trött xP sov ju bara 6 timmar inatt =P
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0