-

Hej
Kollade ju på melodifestivalen hemma hos Alex.. måste säga att det händer mkt oväntade saker =P först att Carola bara går till andra chansen å sen att Frida går vidare å Patric åker ut =P Men men, det e lite skoj ändå ^^ Hon blev verkligen chockad =P
Efteråt så kollade vi som vanligt på brottskod försvunnen, å sen gick Alex å jag å la oss i hennes säng å snackade xD Sen bestämdes det att hon skulle gå å möta upp Johan som ska sova hos henne inatt.. å jag orkade inte följa med, så jag gick hem istället.

När jag kom hem satte jag igång datorn.. såg att ingen va inne på skype, så jag gick in på wow å där va Johan inne, så jag satt å pratade med honom ett tag =P

Men nu ska jag gå å lägga mig.. känner mig fett trött..
Godnatt
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0