...

Hellu
Idag kom jag till skolan 8:25, å 8:30 började NP i svenska, läsförståelse.. å det gick bra tror jag.. åtminstonde G ;) Sen hade vi matte, å efter matte va det lunch, men då drog jag hem å käkade, å sen åkte mamma, pappa å jag till HS å träffade dietisten =) Jag va ju orolig för att hon inte skulle prata ren svenska (hon hade ett utländskt namn) för det e det värsta jag vet om man pratar om nått viktigt å man inte förstår vad hon säger (så va det med min förra doktor) men hon va jättebra =D
Så först fick jag beskriva hur jag äter en normal dag, å så frågade hon massa detaljerade saker =P Men det vi kom fram till e:

- Endast 2 ½ glas mjölk om dagen (PANIK!!! Jag älskar ju mjölk! XP)
- Mer fiberik frukt

Det kanske inte verkar så mkt.. men just mjöken e ju skiiitsvårt! Jag dricker ju typ 6 glas på lunchen ibland lixom =P så det kommer bli en utmanig.. men men, jag måste klara det =P

Efter att vi vart där då så lämnade vi mamma, å jag å pappa åkte i handlade, å nu sitter jag här.. ska väl ut med Dharma innan det e dags för gitarr =)
Ska ta henne nu tror jag så har jag de gjort ^^
Herrå, puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0