...

Hejsan.
Idag vaknade jag 20 i 8.. fick så klart panik, för tyskan började 8:10. Så jag gick upp å käkade en macka å sen drog jag.. kom typ 5 min för sent.
På tyskan hade vi läxförhör som jag inte hade pluggat till.. å sen jobbade vi i övningsboken.

Efter tyskan va det läsning, å sen va det no-labb. På labben så höll vi på med elektro... nånting =P men jag fick en känning, så jag å Sanna gick ner till matsalen för å ta en macka. Å dom hade inte öppnat än å en mat-tant stog å skrev på skylten vad dagens mat va, så vi började röra oss mot dörren, å hon typ
-Ni får inte gå in än, det har inte öppnat.
-Ne, men jag har en känning och behöver en macka. Svarar jag
-Har någon lärare ringt ner å förvarnat?
-Eeh.. nej.. har dom aldrig behövt.. asså.. jag har diabetes å har en känning, så jag ska bara ta en macka.
-Nehe, men hur ska jag då veta att du har diabetes? Du kanske bara säger att du har det. Men men, gå å ta en macka då.

E inte det jävligt dåligt!? Mat-tanterna ska väl ändå ha koll på vilka som har diabetes i skolan? för vi e typ ändå bara minst 3.. max 5 kanske.. Så det blev jag lite sur på.. ska jag stå där å bråka om jag ska få komma in eller inte å ta en macka när jag har känning lixom :S

Jaja, sen iaf efter labben så va det e.v. å den här ggn gjorde vi lite iaf =P Jag å Madde fixade med fråga fido xP å sen fick vi luta 10 min tidigare, så vi gick å käkade.. kebabspett med ris va det.. smakade väl ok =P

Efter lunchen så spelade jag biljard mot Johan.. han vann IGEN! fast han låg under med 5 bollar >.< nån dag ska jag vinna över honom iaf =P
Sen va det Sv å So.. under Sv så höll jag på å somna xP vi pratade etik.. ganska intressant eg. men jag va ju så jävla trött =P men under rasten så va jag ute i kylan å då piggande jag till =P
På So fortsatte vi med etik.. då va vi i grupper å disskuterade vad en konsekventetiker och en ...etiker (kommer inte ihåg va det hette xP) skulle tycka om dödstraff. å sen skulle vi berätta vad vi själva tyckte om dödsstraff. 

När vi pratat fördigt om det så började vi prata om rättvisa.. å sen slutade vi ^^
På vägen hem när jag kom till parken så tänkte jag att jag skulle hämta Ludde.. så jag gick till Emma å såg honom skutta omkring där.. så jag fick jaga honom ett tag.. för han va svår å få tag i xP men när jag fått tag på honom så gick jag hem, mötte pappa med Dharma på vägen hem ^^ Nu e Ludde iaf i en gallerbur under balkongen.. å där får han stanna tills han e klar å flytta.. vilket e imorn.. men får se när Alex kan ta honom ^^
Alex e iaf å ska till veterinären med Miranda. Hon ska få somna in för hon är så hängig å gammal. R.I.P Miranda <3

image99

Immorn iaf så e det ju NP i 3 timmar :S Hoppas verkligen det går bra.. =P MÅSTE försöka sova inatt... Men men.. nu ska jag se om det finns nåt å äta här hemma xP
Heido
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha men den är ju feta gangster-skolan i grund och botten.. :P

2008-02-06 @ 20:13:36
URL: http://changed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0