...

Tja
Idag vaknade jag 7:55 av att pappa satt vid min säng å klappade mig på huvudet (? =P) å frågade hur jag mådde :S :P å sen undrade han när jag började. Men han typ brydde sig inte om att jag skulle komma försent.. Men jag gick iaf upp å tog en macka, å sen åkte vi å lämnade Charlotte, å sen lämnade pappa mig vid skolan (lyckades tigga 60 kr oxå från honom ;)) Sen va det bild.. där fixade vi klart våra bilder.. hann inte så mkt, å sen va det HK där skulle vi göra våra vegetariska rätter. Jag va där till kl halv 11, sen drog jag till tandläkaren.. gick ganska bra, hade typ inte fått några nya hål, men dom hade typ blivit liiite större.. men inget som ska lagas =) Men vi ska köpa flour-sköljmedel, som jag ska skölja med morgon o kväll, å så ska jag bli bättre på å borsta tänderna å tandköttet =P

När jag kom tillbaka till skolan så va det lunch.. men ja va inte hungrig =P Så jag sket i det.. dom andra åt inte heller, för dom hade ätit på KHn.

När lunchrasten va slut så va det engelska, där typ läste jag ut "about a boy" å så körde ja nå spel med tjejerna. Som sista lektion hade vi sv, där spelade vår lärare Mathias gitarr å sjöng, å vi skulle tänka på va texten betydde å sånt typ. Å sen satt vi å pratade om vad vi tyckte om olika saker.

När jag kom hem så frågade Erik om jag ville ha våfflor.. det ville jag inte, så han slängde fram en påse med en cheeseburgare i.. å då kommer Charlotte å typ: Hahaaa, du får bara eeen, vi fick tvååå. Sådär äckligt retsamt som bara en syrra kan vara, så det va droppen för mig =P Jag hade varit på dåligt humör typ hela dagen, så jag dampade å retade henne för massa saker, å sen råkade jag putta henne liiite för hårt så hon ramlade å börja gråta.. men men =P

Nu sitter jag iaf å snackar med Kenny å Johan.. å Johan e med Oscar å Filip (HATOBJEKT! =P) så man hör dom oxå =P Ska köra biljard med dom nu.. sen ska jag städa å duscha å så innan jag kl halv 8 ska vara hos Madde ^^

Herrå
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0