ASG XD

Heej ^^
Idag har varit en rolig dag xD
Vi började med bild.. där snackade vi mest bort lektionen, så Pirjo blev ganska sur xP
Sen hade vi lång rast, å sen va det hemkunskap. På hemkunskapen gjorde vi bön-wook med cous-cous.. det va ganska gott faktiskt =) Å vi blev klara typ jättefort, så vi fick sluta typ 20 min tidigare =)

Sen va det då lunchrast.. hände inget speciellt alls.. å sen va det engelska, där skrev vi klart vår essey.. gick inge vidare >.< men men. Sen som sista lektion va det sv.. där svarade vi på frågor om vad man tycker om abort.. å sen delades vi in i grupper å debatterade xP Å sen på slutet av lektionen spelade Mathias gitarr å sjön en låt som han själv skrivit, den va fett bra =D

Efter skolan iaf så gick jag hem till Alex, å vi ringde till bup, men vi ska ringa igen på måndag när dom har telefontid >.<
Sen va jag hemma hos Alex å vi käkade å snackade å kollade på filmer på youtube, hittade några roliga saker xD

Busringning

Å dagens låt ;)

Vem har tagit min kex-choklad?

Haha, jag å Per (Alexs farsa) gick å sjöng typ "Vem har tagit min.." (sjöng han) "...Kexchoklad" (svarade jag) "vem har tagit min.." (sjöng han) "...gooodbit" (svarade jag) Haha, å Alex typ tyckte vi va jättekonstiga xD
Å vet ni vad jag fick göra!!!?? Jag fick ta ett foto av Alex! å BEHÅLLA det! ;) ;) det ni xD *glad*

Nu e jag hemma iaf å snackar med Johan S, Kenny å Ralle. Jag har precis dampat som faan på min skitstöriga syrra >.< Å tydligen ska hon flytta hemifrån säger hon xD
Alex e väl med Johan å Staffan.. dom ska sova hos Staffan inatt tror jag..
Nu ska jag typ lira lite wow tror jag ^^
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0