*asg*

Tja =)
Det blev inge wow-spelande för mig idag =P kom ju på att jag va tvungen å fixa buren.. så jag va ute å tvättade rent den å tog bild på den.. å imorn ska jag lägga ut en annons tror jag =) När jag kom in va kl kvart över 6, så mamma å jag satte oss ner å snackade gymnasium. Jag har valt Sam Media-ekonomi som förstahandsval å sen mediaprogrammet som andrahandsval.. Kärrtorp dårra.. men jag måste leta lite mer så jag kan ha några fler alternativ.. har ju bara till den 15:de på mig..

Sen iaf så blev ju kl 7 å det va dags för möte... å vi satt å pratade lite, å plötsligt börjar pappa ASGARVA! helt utan anledning å vi andra sitter å typ  "Va?" å han bara fortsätter å garva (å slå handen i bordet ;)) å tillslut börjar vi andra oxå garva =P Å när han äntligen lugnat ner sig å ska försöka förklara så börjar han skratta igen =P å så höll det på =P Till slut lugnade han ner sig tillräckligt så han kunde berätta vad han skrattade åt =P å tydligen så hade det varit problem med taxin.. å han stog å meckade lite, det va tydligen nåt problem med taxametern.. å en kund då, ville ha kvitto.. men det funkade ju inte.. så han tog upp kvittot från typ den andra kunden å gav =P å.. aa, det va ungefär det jag kunde uppfatta =P Men men =P

Sen iaf när mötet va slut så snackade jag å mamma lite mer gymnasium, men kom inte fram till nåt mer.. jag funderade på å berätta för mamma att jag ska snacka med en psykolog.. men jag vet inte hur jag ska säga det xP å grejjen e att mamma tror ju att jag mår så jävla bra å inte har nå problem alls.. så om jag berättar så kommer hon bara ställa massa frågor... å jag vet inte om jag pallar det.. men men, får se hur jag gör med det..

Sen iaf så blev kl 8 å det va dags för AA ^^ bra avsnitt idag ^^ men nu ska jag kolla på de andra två på nätet ;)
Herrå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0