Fan va jävligt!

Imorse vaknade jag kl 7 å hostade som fan å hade skitont i halsen.. låg kvar där till kl 8 å tänkte på om jag skulle upp eller inte.. men kom fram till att jag inte kan missa en till träslöjdslektion, då jag missade förra å säkert halkade efter massor..
Så jag gick upp å tog en dusch, sen käkade jag frukost.. borstade tänderna å sköljde med den där flourgrejjen, å sen begav jag mig till skolan.

På väg till skolan så blev mitt hår som istappar >.< Hade inte haft tid å torka det ordentligt =P
Vi började iaf med engleska.. där skulle vi skriva en "essey" (tror det hette så ;P) om boken som vi läst.. det gick jävligt trögt.. jag fattade nada å satt å hostade som en galning x(
Sen lagom till klassrådet så kom Natasha med sin son Theodor å hälsade på =) Theodor (som kallas Teddy ;P) va fett söt :D

Sen iaf så va det rast i 20 min fram till det att matten började. På matten satt jag å Johan å lyssnade på musik =P å .. gjorde typ inge mer =P Jag vet att jag kallar hans lektioner värdelösa.. men eg så e det väl jag som inte anstränger mig alls.. så jag ska försöka nästa lektion å hänga med lite :)

Sen va det iaf lunchrast.. det va fisk x( så jag käkade typ sallad å potatis med smör =P

Efter lunchen så hade vi svenska.. vi fick tillbaka våra prov om andra världskriget. jag fick VG- så jag e ganska nöjd ändå =) Vi ägnade mesta tiden av lektionen till att gå igenom provet.. men dom sista 15 minutrarna så började vi kolla på "American history X" Har sett den en gång förrut på konfalägret.. har för mig att den e ganska hemsk.. men vi ska kolla på den iag på svenskan.

Å sen då så va det den lektion som jag gick till skolan för.. träslöjd.. men gissa vad som händer då!? Jo, vår lärare e SJUK, så det blir ingen jävla träslöjd, så jag hade eg kunnat ligga hemma å sovit mig frisk hela dagen istället! >.<

Så eftersom att det inte va nån slöjd så börjar jag gå hemåt. Möter Johan, Kenny å Erik H på vägen hem, dom står å väntar på bussen.. så jag stog å pratade med dom ett bra tag =P Sen drog Erik till sin buss, å sen väntade vi med Johan tills hans buss kom, å sen så hade jag å Kenny sällskap en bit på vägen.

När jag kommer hem så möter jag Lotta utanför huset, hon hade precis oxå kommit hem ^^ Så jag hälsar på farfar som så klart e här (tisdag ;)) ser att han har köpt semla.. vet att jag inte borde äta den... men jag gjorde det iaf.. Fick iaf de 200 kr som han va skyldig mig, så nu har jag lite pengar igen xP

Nu sitter jag å pratar med Kenny via skype.. ska väl läsa lite bloggar nu typ ^^
Herrå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0