Fett skönt å sova xD

Tjenomors.
Nu har jag precis sovit i typ 2 timmar.. FETT SKÖNT! XD Ta igen lite sömn e alltid härligt ^^

När jag vaknade gick jag in i vardagsrummet, satte mig där å kollade på tv. Sen började farfar tjata om att jag måste sova mer å äta mer, å så hade han köpt en påse äpplen till mig så jag ska äta lite iaf.. men HALLÅ! =P Jag äter xP JAg äteer massor xP men bara för att jag inte va så hungrig idag så blir han så dör überorolig som bara han kan bli >.<
Jaja.. nu e han iväg å handlar glass med Charlotte iaf XP

Jag sitter å pratar med Johan S å Alex, å med L-G (Lars Göran ;)) som tydligen skaffat sig tjej i småland fick jag precis höra :D E jätteglad för hans skull :D E dessutom en tjej som jag har pratat lite med på ÖN ^^

Men nu ska jag kila iväg å se om det finns nå gott å nyttigt i kylskåpet xD
Tjarå

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0