Fredag =)

Hej hej
idag vaknade jag å Alex kl halv 1 =P Maria hade gått typ tidigare.. hon skulle ju va hemma kl 10.. å hon bor i Tumba :S
Alex gick iaf upp å klädde på sig å gick hem för å ta Charlie på en promenad. Så jag låg kvar några minuter, sen gick jag upp å käkade nudlar, å sen hamnade jag här ^^

Kan ju berätta lite om kvällen igår =P
Vi va ju helflum.. så först ringde vi Lars.. sen Tommy, å sen pratade vi med Robert.. i typ 2 ½ timme xD Vi la på med honom typ kl 2 xD
Men vi bestämde att på lördag (imorrn ;)) ska vi ses ^^ vi ska mötas vid Älvsjö station, å sen ska vi typ gå hem till mig ^^
Han spelar gitarr å sjunger, å e snart 20 år.. han gillar djur å har hundar, kaniner å katter ^^ han drivet JÄVLIGT mkt xD men han e riktigt trevlig å rolig =) Så det bli skoj å träffa honom ^^ Han ska ta med sig sin gitarr å så ska han spela för mig ;P För jag spelade för honom igår via tel xP
Men honom träffade Alex iaf via nätet.. via en hemsida ^^ Men jag har inte sett nån bild på honom.. men men.. får ju se imorn ^^

Sen idag då så träffade jag å Alex Johan ett tag innan han skulle iväg på läger under helgen.. men vi gjorde inget speciellt då, spelade lite kort bara typ =P

Nu iaf så e jag hemma hos Alexandra =) vi har precis suttit i hennes rum å pratat i ca 2 timmar xD å nu sitter hennes mamma å kollar på lets dance, å Alex sitter bredvid å läser allt jag skriver ^^
Det va skönt iaf å prata ut om en "viss sak" och allt kring det som vi har hållt inne med, och inte riktigt vågat/velat prata om med varandra, men nu har vi iaf pratat om det å bestämt lite saker vi ska försöka för att göra det lättare.

Men nu ska vi hem till mig å hämta lite saker ^^ jag ska bl.a byta nål >.<
Puss på er

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0