Haha xD

Vilken flopp för Carola asså xP Alla trodde att hon skulle till finalen direkt å hon själv va säkert bombsäker på det, å så går hon till andra chansen xD
Haha xP Men iaf =P

Vid 10 i 8 kom jag å Alex hem till henne, då fick vi vårt "melodifestivalen-godis" av hennes pappa, å sen lade vi oss till rätta å väntade på att det skulle börja xP

Ola - Love in stereo: Hmm.. tyckte den va ganska tråkig.. kändes som om man hört den förut typ =P
Lasse Lindh - Du behöver aldrig mer vara rädd: Den va väl.. inte riktigt min smak.. Men Alexs farsa gillade den ^^
The Nicole - Razborka: Vad ska man säga? :S Lär dig sjunga människa om du ska va med i melodifestivalen xD
Alexander Schöld - Den första svalan: Den va faktiskt ganska bra tycker jag =)
Rongedal - Just a minute: Riktigt skön xD Härliga moves ;P Skitbra att dom gick till final =D
Sanna Nielsen - Empty room: Shit va fin, å hon sjöng med sån inlevelse oxå =D Helt rätt att hon gick till finalen =)
Andra Generationen - Kebabpizza Slivovitza: Haha, fyaan vilken wierdo låt xP men det va humor xP
Johnson & Häggkvist - One love: Den va väl helt OK.. men inte jättebra precis =P Tycker det va bra att hon inte gick till final på en gång ^^

Å Björn Gustafsson, haha, fyfan va rolig xD Vi satt å garvade som galningar xP Verkligen min humor xD

Efter melodifestivalen då så va det brottskod försvunnen, å sen så råkade det bli så att jag å Per kollade på Komissarie Lincoln, å Alex typ gick å la sig xP
Men när den va slut så gick (sprang xP) jag å Alex hem till mig, jag tog Dharma på en promenad, å sen pratade vi lite med Fredde som kommit ner, å så gick jag Alex å la sig å jag sitter här å bloggar xP
Men nu ska jag oxå lägga mig =)

Godnatt
Puss å kram

/C

(Skulle lagt ni den här igår, men då muppade sig blogg.se, så drf lägger jag in den nu ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0