Lista ^^

Namn: Caroline Ulrika Wennström
Födelsedag: 21/10

Hemstad: Sockholm

Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Mörkbrunt (ska nog färga antingen mörkare lr svart ^^)

Stjärntecken: Vågen

Skostorlek: 40-41

Är dina föräldrar skilda? Nope =)

Skor i dag: Mina stövlar från skopunkten =P

Mål för året: Äta nyttigare =P
Första du tänker på när du vaknar: Typ: Neeej, nu e det skola igen =P

Piercings: Öronen bara

Tatueringar: Nej, men jag vill ha ^^
Namn på barn: Ingen aning än =P
Vad vill du bli när du blir gammal?: .. En bra snäll mormor/farmor kanske =P
Drömjobbet: Egen djuraffär =)

Favoritmat: Typ Tacos xP

Sport: *pass* xP

Glass: Dáim ^^

Godis: Svarta salta.. vet inte vad dom heter =P

Låt: Big girls don't cry

Helgdag: Fredag ^^

Årstid: Sommar ofc ;)



Har du...

Blivit kallad hora? Ja

Ljugit om din ålder? Har väl hänt (A)
Bråkat utan anledning? Skulle inte förvåna mig


Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Nopp.. men på fredag :P
Rökt? Nej

Shoppat? Jao ^^
Skejtat? Nej =P

Bakat? Nej

Motionerat? Jao

Solat? Nej

Haft sex? Nej

Pussats med någon? Nej

Pratat i telefonen mera än i 60min? Tror inte det..

Vem..

Kan du lita på? Alexandra å Johan =)
Vet allt om dig?
 Alex vet allt.. men Johan vet väldigt mkt han med ^^

Längar du efter? ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0