Shopping ^^

Hej hej =)

Efter att Fredde gått igår (runt halv 1 =P) så la vi oss å hade en vääldigt intressant disskusion ;P Haha :P Å vi somnade väl runt 2-tiden tror jag..

Imorse vaknade vi kl 12. hör hur mamma klagar på att jag sover alldeles för länge.. å så hör jag hur Fredrik.. aa FREDRIK försvarar oss å säger "Eeh, låt dom sova" e han verkligen samma person som förrut sa "Ska Carro sova hela dagen eller!?" ? haha.. så hade det väl iofs inte låtit om inte Alex sovit här.. men ändå lixom =P

Jag gick iaf upp å tiggde pengar av mamma, sen käkade jag frukost, sen fick jag pengarna av mamma, å sen åkte jag till Skärholmen ^^ Bussen skulle gå 58.. 53 ser jag bussen å missar den såklart! å näste skulle gå 11 >:( å såklart så kommer ju den försent.. så typ 16 över kom den. Men under tiden jag väntade smsade jag med Madde.. hon skulle tydligen oxå till Skärholmen själv å shoppa, så vi bestämde att vi skulle träffas där å handla lite tsms ^^

Vi gick omkring till typ 3.. då gick vi å käkade, sen gick jag å köppte ett par byxor som jag kollat på innan men inte köpt.. men det blev så att jag tog dom iaf ^^ å sen åkte vi hem =)

Så det jag har köpt idag är 2 jeans (H&M och cubus) 3 tröjor (2 från cubus 1 från Stadium) å så en sportbh från Stadium xP

Nu har jag iaf kommit hem å städat vardagsrummet =) å smsat lite med Alex.. å Dharma ligger bredvid mig på golvet å käkat på en godis =P
Har även sett att en fiende till mig har blogg! så jag ska sätta mig nån gång å läsa igenom allt =P

Men men.. nu ska jag lira lite wow ;P
Herrå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0