Städa!!! :P

Tja =)
Idag vaknade jag 10:10! Erik kom in å frågade när jag började, jag typ: jag börjar 8:10 han typ.. Okej.. kl e 10:10. Så jag skyndade mig upp å sket i frukosten, för det va typ ändå dags för lunch =P Å på vägen till skolan köpte jag plopp å joltcola. När jag kom till skolan så träffade jag tjejerna vid skåpen, dom hade rast, å så frågade dom Johan J va en novell va. Sen va det matte igen, å dom gick igenom det dom gjort innan rasten.

Sen va det lunch.. det va mackaroner å falukorv =P Å sen så va det dags för NP delprov C. Vi fick välja å skriva mellan: Ett val man gjort, Miljön, Vad man tycker om plastikoperation och Stress i vardagen. Jag valde Stress i vardagen och skrev 8 sidor om det. Men det e va sidor med stort mellanrum mellan raderna så det skulle finnas plats för dom å skriva kommetarer. Så det blev väl ca 4 riktiga A4 sidor.

Efter provet stog jag å snackade lite med Johan å Kenny å nåra andra =P sen gick jag hem å satte igång å började leta efter min sladd till elgitarren.. så jag började dra fram sängen å hålla på... å så såg jag hur skitigt det va.. å då började jag städa.. typ storstäding =P drog fram sängen å damsög å slängde fram allt som låg under sängen, så nu ligger allt på golvet å det ser förjävligt ut xP å sen ringde Johan upp på skype, så jag snackade med honom, Filip å Erik H.. Filip va lika sur som vanligt =P å Johan kickade honom några ggr xP å han typ dampade =P sen vägrade han komma tillbaka =P Sen drog Erik oxå så nu snackar jag å Johan bara, han skickar youtubes videos på folk som lirar gitarr, dom e typ fett duktiga ^^ Men nu ska jag försöka å städa lite till.. =P

Herrå
Puss å kram

Snyggt va xP
image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0