Suck.. orkar fan inte! >.<

Happ.. skoj att när man kommer hem å precis satt sig å äta så kommer mamma hem. hon säger hej, å jag med mat i munnen vill tugga klart innan jag svarar, men då tror hon att jag inte svara för att jag e sur (vilket jag iofs e, men det va inte drf jag va seg på å svara) så när jag tuggat klart så säger jag hej lite lagom irriterat. Då kommer hon in å börjar skrika/gnälla på mig, å jag som inte orkar bråka säger lite lagom trevligt att tulpanerna har kommit. Då blir hon ännu surare å börjar skrika att det ska bli "jätte"kul å sponsra vår klassresa när jag inte ger henne nåt tbx. Jag e fan ALDRIG sur på henne eg. Men när jag väl e det, då kan hon fan inte hantera det utan börjar skrika saker så att jag ska få skuldkänslor!

Hon iaf blir sur å går ut med Dharma. Jag äter upp å sätter mig sedan framför datorn. När hon kommit hem så dröjer det ca 50 min innan hon kommer in å försöker snällt prata med mig. Hon frågar va jag har för problem å vill att jag ska prata med henne. Jag svarar att jag inte kan/vill prata med henne om det. Då förlorar hon kontrollen över sitt humör igen å börjar skirka. Hon frågar att även om jag inte vill prata med henne, måste jag då "straffa" henne? Nej, svarar jag. Då stormar hon ut å säger "Jag förstår inte varför du hatar mig så mycket!" försöker få mig å få skuldkänslor igen såklart, å det värsta e ju att hon lyckas ju med det oxå! >.<

Fan jag orkar inte... vet vad jag vill.. men jag ska inte.. har ju lovat.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0