suck..

Happ... nu sitter man här igen å gör absolut ingenting =P

Idag hos optikerna iaf så kollade jag synen igen.. å det va ganska stort fel som hade gjorts.. men det ska fixas iaf, så glas e beställda ^^ å nu (är jag får mitt nya glas då..) ser jag 20 % bättre än normal syn ;)

På hemvägen handlade vi lite oxå, å sen åkte vi hem. jag kände mig jätteslö, så jag la mig å kollade på ännu mera fame =P kollade hela cd 2 xP Sen när jag kollat klart så gick jag å hämtade min gitarr som Erik hade tagit igen =P å så stog jag å spelade ett tag ^^ har ganska nyss precis satt mig här.. chattar lite med Johan på skype.. men annars inget speciellt.. borde eg. städa.. men jag orkar fan inte >.< men nån gång under lovet ska jag göra det iaf =P

Bläää.. på måndag åker vi till Tärnsjö... känner verkligen inte för det.. men men, måste väl =/ kommer hem på onsdan iaf så jag hinner va med på kören ^^
Nu ska jag stänga fönstret, för det e kallt som fan på mitt rum nu xP

Hejdå
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0