TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!!!!

OMFG va trött jag e =P
När jag först kom till skolan va det mentorstid.. då va jag mest flummig xP Sen va det dags för simning.. jag hade "glömt" kläder.. pallar inte simning.. så jag sov i omklädningsrummet så länge ;P sen va det no.. vi gjorde nån labb.. ganska booring, å sen va det 20 min rast då sov jag å sen sista lektionen innan lunch va matte.. lika värdelös som vanligt =P

Till lunch va det spagetti med köttfärsås.. men köttfärsåsen såg ju ut som hundskit.. bokstavligt talat. På rasten så mötte jag Johan S i biljard... men jag satte 8:an i fel hål (vi körde 8-ball.. för dom har inte en av varaje kula =P utan typ tvp 4:or m.m. ) så han vann x( men jag ska möte honom sen nån gång när vi har lite mer tid, å då jävlar ska jag vinna xP
Sen va det då musik.. jag spelade gitarr å sjöng för vår lärare.. så MVG i det har jag iaf =P men för att få MVG i betyg e det lite mer jag måste klara av.. men det e nog inga problem ^^
Å sen som sista lektion va det tyska.. där gjorde vi inget speciellt..

Nu e jag hemma å e SKIIIITTRÖTT! Vill verkligen lägga mig å sova.. men då kommer jag vakna ikväll å inte kunna somna... å imorn e det NP så jag vill gärna sova lite då =P

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0