Vem har tagit min kexchoklad.. *trallallallala*

Hej hej.
I mitt förra inlägg skrev jag ju inte som mkt om vad jag gjort idag, så jag gör det nu istället xP Efter matten så va det lunch (viltskavsgryta med potatismos å lingonsylt) Sen hade vi dubbellektion i svenska. först gick vi igenom vindkraft, sen skulle vi byta klassrum å kolla på två filmer.. skitbooring =P Va nån Eva-liknande tant i stooora glasögon som snackade om kärnkraft (va från 60-talet tror jag Mattias sa...) Så jag satt typ å ritade mest.. sen iaf så skulle vi typ byta klassrum igen.. så vi gick ner, men då sa han att nej, vi går tbx, så vi gick till klassrummet igen =P Å där gick vi igenom kärnkraft.. å sen slutade vi. Då va det dags för sista lektionen som va gympa. men jag hade "huvudvärk" å stog istället bara å kollade på.  Vi börjar ju med å ha våra egna lektioner nu.. å 3 av tjejerna som hade idag va jätteduktiga. En hade uppvärmning, sen hade en kondition (hon va nog bäst) å sen hade en styrka.

Men jag ska ju ha lektion v. 10 istället för v. 11.. för jag e ju inte här v. 11 på torsdagen, då e ju jag i Sälen! >.< men jag VILL INTE =( men jag måste.... =/ ska väl börja leta låtar snart typ...

Efter gympan så gick Madde, Elin å jag till Johans arbetsrum å hämtade tulparna som kommit. Sen hade jag å Madde sällskap en bit som vanligt, å sen fick jag ta de 3 buketter tulpaner som hon hade, för dom skulle till Mimmi, så hon tyckte jag skulle ta dit dom >.< =P
Så jag gick då via Mimmi å lämnade dom, sen gick jag hem, möttes då av min sura morsa. Men det har jag redan berättat =P

Så jag har suttit å spelat The sims ett tag. Sen fick jag ett sms av Alex att henens mamma va hemma, så jag växlade lite pengar med Charlotte sen kopplade jag Dharma å gick med en tulpanbukett hem till Alex. när jag kom dit så hade hennes mamma tydligen precis gått ut med Charlie =P Så jag å Alex satt å snackade ganska länge i köket tills det att hennes mamma kom. Så fick jag betalt för buketten, sen satte sig Alex å jag i hennes säng å pratade.. å runt halv 8 började jag klä på mig för å gå hem, å då började jag å hennes pappa snacka om kexchoklad å nynna på den där låten xD Haha =P

image116


Nu så har jag varit hemma ganska länge, sitter å snackar med Kenny å Johan.. mest Kenny.. för Johan lirar wow =P
Men jag ska gå å ta en c-vitamin nu ^^

Dagens låt: Best song in the world

Heidoo
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0