Yes, jag fick sova xD

Tjenare.
Igår kom Johan till mig ca kvart i 12. Vi gjorde typ ingenting.. låg i sängen å typ halvsov.. sen somnade jag =P å Alexandra kom hit nån gång vid.. halv 1 kanske :P sen vaknade jag till några ggr när dom höll på å fixa med madrass å sånt.. Å dom somade typ runt 3 =P

Imorse vaknade jag kl halv 12 typ.. å fyfan va skönt det va å äntligen få sova ut! xD Har ju typ annars sovit 4-5 timmar varje natt hela veckan..
Sen gick Johan å jag å käkade frukost, å sen började jag locka syrrans hår, för hon skulle på disco ^^
Å så har vi kollat lite på när Sigge å Dharma lekte ^^

Men nu har dom gått, å Charlotte har åkt till discot.. så jag ska väl städa lite.. tänkte fixa vardagsrummet redan idag så slipper jag göra det imorrn ;)
Nu ska jag lira lite wow tror jag =P
Herrå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0