-

Hej hej =)
Igår så kom Johan å Alexandra ( hon följde med oxå :) ) till mig typ halv 2 =P Då så kollade Johan lite på min mammás fotogrejer (båda e fotonördar xP) sen käkade vi gorbie´s.. å sen gick Alex å la sig typ =P å jag å Johan började titta på film.. men vi orkade inte titta klart på hela, så vi gick å la oss ^^ Så jag somnade väl runt 5 nån gång =P

Idag vaknade vi kl 2 typ.. Johan hade väl vaknat lite tidigare :P Vi startade datorn så att Johan skulle kunna kolla lite saker.. men min dator e ju så jääävla seg =P Så vi gick å startade min brorsas dator istället.. å den va lite snabbare xP Sen pratade han i tel i typ 25 min. å när han laggt på så hade Alex vaknat oxå å kommit upp till oss ^^

Sen så gick Johan å duschade å Alex å jag gjorde typ inget.. sen gick jag å Johan hem till honom så han kunde hämta lite saker.. å Alex gick hem till sig å matade djuren.
Sen när vi va klara gick vi till Alex å stog utanför hennes hus.. sen gick Johan för å äta å träffa Staffan å jag å Alex gick hem till henne.. där satt vi först i hennes kök å åt choklad (Guld) å salta solrosfrön, å sen gick vi å tittade på nån dålig skräckis tsm med hennes morsa =P När den va slut så kämpade vi med att få i mobilsmycket på hennes mobil, xP (kämpigt värre xP) å när det va klart så drog vi till macken å köpte tuggummi, sen gick vi hem till mig (då va klockan typ kvart i 11) å strax efter kom Johan =) då gick vi å hämtade vårat Nintendo 64 dom fanns på Lottas rum, så vi tog ner det till källaren å spelade Mario Cart.. jag ÄGDE XD
Sen.. typ låg vi i mitt rum.. Johan ruffsade om lite i Alexs hår.. å sen låg dom typ å brottades i 1 timme eller nåt =P

Nu har jag precis fixat fint i köket (lagom tid å fixa det på 8-)).. å nu ska vi väl snart sova =P Dharma ligger redan i min säng å snarkar xP
Haha, å tydligen snarkar jag oxå (Jag gör de när jag e förkyld xP) Johan berättade det för mig imorse xP

Men men.. ska väl typ lägga mig nu ^^
Heidoo
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Felicia

japp! :)

2008-01-03 @ 12:32:53
URL: http://ohberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0