29 nya firrar ;)

Hej :D
Idag efter e.v så va det brandövning >.< KALLT! Fick ett sms av Alex där hon undrade va det va för firrar å hur många som jag tänkte köpa.. så jag berättade, å frågade vrf hon ville veta. Till svar fick jag att hon tänkte köpa det till mig som förlåt.. =) Blev verkligen skitglad, verkligen jättegulligt av henne <3 Men känns dumt att hon fick betala 500 spänn för att hon ville säga förlåt.. hade räckt med ett förlåt :) Men jag klagar inte, verkligen inte =) Så som tack så behöver hon inte betala tillbaka det hon är skyldig mig ^^

Efter brandövningen så va det sv å so (lunch mellan oxå) prov hade vi då.. det gick väl helt ok =) Minst G iaf xD
Å efter provet så slutade vi. Då gick jag hem till Alex å fick mina fiskar =) Fick även hennes vandrande pinne =P hon tycker den e äcklig/läskig så jag fick den xP Jag va där i ca 40 min tror jag, sen gick jag hem å bytte vatten i akvariumet å så har jag börjat vänja in de nya firrarna. Å pinnen står i en petbox på mitt bord ^^

Men nu ska jag äta =)
Herrå

Tack Alex, älskar dig <3 <3 <3 <3 <3
Puss å kram kram kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0