Arn-Tempelriddaren

Gomorron..
Somna kl 6 imorse.. ha en av min kan-inte-somna-o-tänker-på-för-mkt-kvällar. Men men.. sov till typ 11 iaf.. då kom mamma in å ville ha min biobiljett, för hon skulle köpa biljetter till Arn. Så den ska jag, mamma, Fredrik, Erik å Viktor se kl 15:00.

Å sen ska jag träffa Marcus idag oxå! :D Haha, trodde fan aldrig det skulle bli av xP

Nu ska jag iaf käka frukost å sen ska jag duscha.
Herrå
Puss å kram

Arn - Tempelriddaren

År 1150 föds Arn Magnusson på Arnäs gård i Västra Götaland. Han uppfostras i kloster och blir en bildad ung man och en skicklig krigare. I Cecilia möter han den stora kärleken, en kärlek som gör dem till offer för striden mellan den andliga och världsliga makten.

image90


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0