*Brrr*

Shit vad jag fryser :S :S :S å att frysa i mitt rum, e inte normalt. Visserligen e jag lite låg oxå.. så jag har nyss druckit ett glas juice ^^ å så delade jag å Inger på en halv kycklingvinge typ :P eller.. Inger fick 2  tredjedelar.. å jag resten :P (Inger i katten asså =P)
Jag tycker det börjar synas på Inger att hon e gammal nu =( Hon e ändå 11-12 år nu... Man ser det på ögonen.. men det e omöjligt å se på bild, för hon blundar ju ALLTID xP

image47

image48

image49
så jäkla söt den här bilden när hon ligger på min hamburgarekudde xP
image56

När jag ändå skriver om gamla djur så.. Alex å mina möss (Miranda och Amira) e ju oxå gamla =/ Men jag tog ett par fina bilder på dom förrut =)

image50

image51
Den här e väldigt suddig.. men tycker den e så jäkla söt där den bakre musen (Amira tror jag..) lyfter på tassen ^^

image52

Haha, jag har en helgalen bild på min dator xP Lixom.. när man va liten (vi iaf =P) så badade man ju tsm med sina syskon i badkaret.. å då blev det lite trång.. men när man va LITEN lixom.. å mamma har tagit en bild när Erik (17) Fredrik (21!) å Charlotte (7) Sitter i badkaret..nakna.. å det e fullt med vatten xP *ASG* ser skitskojj ut xP Men jag ska nog inte lägga ut den bilden =P

Men jag kan lägga in lite bilder på mina syskon ändå.. fast inte när dom e nakna å sitter i badkaret xP

Äldsta storebrorsan, Fredrik (21) (Muschen ska ryka nu efter nyår har han lovat! xD)
image53

Mellersta (eller va man säger? :P) storebrorsan Viktor (19)
image54

Yngsta storebrorsan Erik (17) har jag ingen bild på.. får se till å skaffa det xP

Lillesyrran Charlotte (7)
image55

Jaja.. blev ganska mkt bilder nu xP Men men.. nu ska jag gå å hämta en tjocktröja eller nåt :P

Heidoo
Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Josefine

Gott nytt år!

2008-01-02 @ 15:30:08
URL: http://jsefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0