Fisken xP

Tjenare
Idag vaknade jag halv 7.. ville verkligen inte gå upp xP När jag vaknade låg Dharma på min huvudkudde, jääättegosigt ^^ sen gick hon å la sig vid fötterna, så hoppade Inger upp å la sig på min huvudkudde, å sen kom Sigge å la sig på min mage, det va feeett gosigt ^^ men tillslut va jag tvungen å putta undan Sigge å gå upp =P

Jag gick upp å klädde på mig (kände mig seg idag, så det blev mjukisbyxor, tröja, å tjocktröja..  Parken-tröjan XP) sen så käkade jag.. å sen satte jag mig å spelade gitarr, men sen kom pappa å bad mig å gå ut med Dharma, så jag tog henne på en prommis, å när jag kom hem så skulle pappa å Charlotte precis åka, så jag tiggde skjuts ^^ Så jag gick å hämtade Luddes bur å la in den i bagageluckan å sen satte jag mig i bilen ^^ Men pappa skulle va sg som vanligt =P så 10 över (började 20 över) började han skrapa rutorna.. men sen kom vi iväg =P kom till skolan typ kvart över, mötte Linda som undrade vrf jag åkte taxi till skolan xP

Jag han iaf inte gå å lämna kläderna i skåpet, så jag gick in direkt i klassrummet. Vi hade No först.. (med T3:orna =() där pratade vi om rymden.. tycker vår nya lärare verkar lite virrig :S
När no:n va slut så följde jag med Sanna till sjuksyster.. hon skulle fråga nåt, sen satt vi där ett tag å slappade.. när det va 10 min kvar tills lektionen skulle börja så gick vi å hämtade våra böcker, å sen gick vi till matten.

På matten så gjorde vi ett gammalt NP-prov.. det gick väl sådär :P När jag va klar så satt jag å ritade lite.. ritade en vääldigt fin bild av Håkan *asg* xD Efter matten så va det lunch.. det va nån ost- och skinksås.. blää säger jag :P så jag käkade mackor istället =P När vi ätit upp så satt vi å pratade gymnasium tills det va 10 min kvar tills lektionen skulle börja, då gick vi å hämtade våra böcker, å sen satte vi oss i trappan å väntade på att läraren skulle komma.

När Mathias öppnat så gick vi in å satte oss, sen så började vi skriva om andra välrdskriget.. å sen va det såklart den där trååkiga jävla filmen igen.. å den va fan längre än 10-15 min som han sa :P jag somnade såklart IGEN =P hörde hur Madde å Elin satt å fnissade åt mig xP
När filmen va slut så va det rast.. sen så satt vi å skrev massa saker om andra välrdskriget =P efter ett tag så tröttnade jag å satt å ritade lite.. jag ritade en fisk som jag skrev lite bredvid å så skickade jag en till Madde, å så fick jag den tillbaka stog det : Ska den likna dig eller? xD xD" Haha :P å bara för det, när lektionen va slut, så vart jag ju tvungen å sätta upp den på skåpet ;) sitter säkert inte kvar imorn :P

Som sista lektion hade vi gymnastik.. när alla typ bytt om, så kommer gympaläraren å säger att vi inte behöver byta om x( men men, jag hade iofs bara bytt tröja, så det va skitsamma xP
På gympan så pratade vi om lektionen vi ska göra.. typ jättekomplicerat =S massa saker vi ska göra.. vi ska skriva ner alla takter i musiken å typ.. massa saker =S Vill inte x( men men.. måste göra det om jag ska ha VG =/ hatar å prata inför massa folk.. när man dessutom ska visa hur dom ska göra =/ =/

Efter gympan så drev Soffan med Lollo xP xP För Lollo hade sett min nål å undrade vad det va för nåt, så jag berättade.. å Soffan sa då att hon hade sett på ett program om diabetes.. å att dom som har diabetespump, slipper hår på musen xD å Lollo typ: Åååååh, faaan va lylligt, jag vill fan oxå ha diabetes". Haha, jag typ satt å asgaarvade åt henne xP När Sofie berättade att hon drev så typ: Ahaa, faan då.. jag trodde ju på det" xP

Sen så när jag gick å smsade med Alexandra så sprang Alex ifatt mig.. han tänkte skrämma mig typ =P å sen följde han mig hela vägen hem (han bor typ en liten bit ifrån.. typ nära Alexandra) IGEN =P Både jag å Alex misstänker att han gillar mig xP xP

När jag kom hem då så gick jag in i källaren å hälsade på Ludde som ligger i buren fortfarande, han e typ helt borta :P men han ska ligga inne nu under natten.. för han kan tydligen ha svårt å reglera temperaturen nu, å behöver därför ligga i rumstemperatur. Men imorn ska jag släppa honom så han får skutta =) undrar om han har ändrats mkt i sitt beteénde.. Sannas kanin ändrades iaf väldigt mkt.

Nu har mamma kommit hem oxå, å jag fick min kalender =D så det e nice ^^
Men nu ska jag käka.. e fett hungrig xP

Herrå
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0