Glasögon..

Hej hej.
Imorse vaknade jag kl halv 8.. tiggde skjuts av pappa så att jag skulle hinna käka nåt. Jag kom typ 5 min försent, men Eva va på nåt möte, så det spelade inte så stor roll :P När halva lektionen hade gått så kom hon, då hade vi diktamen, det gick ganska bra tor jag ^^
Efter tyskan hade vi läsning å no-labb. På labben drog jag. Jag å pappa åkte iväg till Skärholmen å hämtade ut mina nya glasögon. Dom e väl helt ok.. men dom e så stora xP Fast eg e det väl mina gamla som va för små =P

När jag kom tillbaka så slutade vi precis, så jag gick till skåpen på en gång å väntade på dom andra. Nu har vi vårt värdelösa elevens val =P Haha, fick ju vääärsta snygga mobil/nyckel-bandet xD xD lär väl ge det till Lotta lr nån =P
Imorn ska vi iaf till DN/Expressen på studiebesök med skoltidningen ^^

Men nu ska jag väl försöka göra nå annat =P På lunchrasten ska jag försöka å få med Elin på biljard ;) annars tvingar jag nån annan.. typ Madde xD xD

Herrå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0