GOTT NYTT ÅR =D

Gott Nytt År allesammans =D Hoppas alla hade en trevlig kväll igår ^^

Alex å jag gick till Johan typ halv 7. Då hade jag lockat håret, men allt försvann ju när jag gick ut  =(
Maria kom dit samtidigt som oss, å Johan å Staffan stog å lagade mat när vi kom.
Vi tjejer satt mest å soffan å pratade medans killarna lagade mat (hmm.. brukar väl vara tvärtom? xP) å sen så åt vi, det va jättegott =D va nån sorts vegetarisk gryta typ xP

Efter att vi käkat så åkte Maria å Staffan för å hämta Johans syrra å en film hemifrån Maria.
När dom kom tillbaka så fixade dom disken. Lite senare så kom Christopher med en tjejkompis..Sandra tror jag hon hette..

Vid halv 12 började jag skicka Gott-Nytt-År-sms..å typ 20 i så började vi röra oss ner mot ängen. Men det va fett tråkigt väder, för det började ju regna/hagla =( å så va det några puckon som inte fick upp raketerna (eller så gjorde dom det med flit) så raketerna smällde nere på marken =S Men men.. ingen blev skadad iaf vad jag såg. Men det va ett rådjur som sprang för livet oxå =( Stackars alla djur asså =/
Johan syrra hade iaf några raketer... men några blev blöta.. så alla kunde inte skjutas iväg =( Men det va många fina andra raketer som vu kunde kolla på =) =)

När vi kom in igen så tittade vi på "skruven e lös" va helflum =P å efter den kollade vi på några klipp från en annan film.. kommer inte ihåg va den hette =P
Sen drog iaf Johans syrra.. å det gjorde Ch å sandra oxå.. å Staffan typ sov.. å Maria spelade kort på datorn, Johan gick omkring, å Alex typ låg å slöade i soffan.. Å jag gjorde väl ingenting.. men typ vid 4 så gick jag hem.. va skittrött =P had ju kunnat stanna å sova kvar.. men jag hade linserna på mig, å hade inget med mig.. så jag fick gå hem =P Men jag hade inga nycklar med mig :P Så jag stog å ringde på dörren tills Erik kom å öppnade =P Jag la mig typ vid halv 5 iaf.. å då somnade jag på en gång XP

Imorse vaknade jag 12 första ggn.. men jag somnade om.. å vaknade halv 2 andra ggn. Då va det fullt liv i hallen, för resten av familjen (eller.. inte Viktor.. han jobbar) skulle till landet, så mamma hade kommit in å väckt mig å sa att dom hade lämnat mat å tårta åt mig i kylskåpet som jag kan äta senare idag (Mums =D) å så sa hon att dom sett Ludde idag (vi va lite oroliga för att han skulle dra för alla smällare) han hade skuttat omkring på gräsmattan, å man ser ju hans spår nu när det e snö ( =( ) ute.

Sen gick jag iaf upp.. typ när dom åkt, å käkade frukost.. stekte ägg å ha på mackan, men det skvätte ju olja, så jag brände mig =( Så det svider som faan =(
Men men.. ska städa lite nu tror jag..

Heidoo
Puss å kram =)

Har iaf en bild på mig när jag hade lockat håret xP
image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0