Gymnasium...

Happ.. nu har man haft gymnasievalsnack med mamma då =P

Vi va inne å kollade massa intagningspoäg.. å alla e typ skithöga =S Ligger typ på 200.. jag ar 185, men jag har räknat lite på vad jag ska satsa på för betyg.. så jag kommer komma upp i typ 230-240. Men det lutar åt att jag väljer Kärrtorp.
Båda Erik å Viktor går ju där.. å dom tycker det e bra.. å Johan har gått där oxå å tyckte det va bra =P
Men då blir det typ samsam, sam-medieprofil eller teknikprogrammet.

Nu e jag iaf skiittrött =P Ska lägga mig snart tror jag faktiskt.. ska ju åka till mormor någon gång vid tre imorrn..
Skriver väl ett godnatt-inlägg sen xP

Hejdå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0