Haha XD

Hellu ^^
Igår så somnade jag inte runt 8 som det va tänkt =P för när jag stängt av datorn så såg jag att jag hade ju skrivit upp mig på disken på måndagen.. så jag va tvungen å fixa det, å då piggnade jag till, å sen la jag mig å läste till typ halv 11.. sen låg jag vaken i några timmar oxå å kunde inte somna.

Imorse då.. jag började kl 10 över 9.. hade ställt klockan på 7. Under morgonen kommer flera in å frågar när jag börjar, men jag somnade om flera ggr =P å sen vaknar jag å kollar på klockan.. 10 i 9 x( Så jag försov mig.. så jag skyndade mig upp å klädde på mig.. drack ett glas mjölk å tog en morot som jag åt på vägen till skolan =P jag kom typ 10 min försent.
När jag kom till skolan så hade vi iaf engelska, så när jag kom in fick jag en bok å fick sätta mig å läsa, när vi läst så skulle vi sitta i grupper å disskutera boken. Efter engelskan hade vi klassråd.. då pratade vi klassresa, å alla verkar överens om att vi ska åka till Tjeckien =D Sen så fick vi lappar om vinterfriluftsdagen.. jag ska nog dyka som e ett av alternativen i år =D

Sen hade vi då matte.. å för ovanlighetens skull, så fick jag faktiskt lite gjort den här lektionen =D Fast vår lärare stog å babblade på om Kolja (vi skulle äta det idag) han typ tog fram en bild på hur den ser ut å vad den heter på grekiska å massa saker =S han e fan wierdo :P

Sen hade vi lunch, det va kolja dåra, smakade helt OK faktiskt =)

Efter lunchen va det sv.. vi gjorde samma sak som alla de andra lektionerna =P Kollade på film (jag höll mig vaken! =D) å skrev =P

Å som sista lektion hade vi träslöjd =P Men jag ver fortfarande inte vad jag ska göra.. jag pratade med min lärare å frågade om jag fick göra ett hundhinder, å han sa ok. Så jag satte mig å började skissa, när ja va klar å visade den så sa han att jag inte får göra det, för det går åt så mkt virke (pengar) å det sa han när jag lixom suttit å skissat jättelänge.. så nu vet jag inte längre vad jag ska göra.. nån som har några förslag?

När jag kom hem så va farfar hemma. Jag käkade lite baguette, sen pratade jag gymnasieval med farfar, å han e åtminstonde på min sida =D å han säger att jag ska stå på mig ;) å så säger han att om jag får välja Berga å ska gå på internat, så kan han hjälpa till å betala det =D

Sen så va jag ute å kollade till Ludde oxå, å hans sår ser jättefint ut =) Nu har jag precis snackat med Alex, å hon berättade lite skojjiga saker för mig xD xD Jag höll på å garva ihjäl mig xD
Men men.. nu måste jag städa mitt rum.. det ser förjävligt ut :P

Bye bye
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0