ISBJÖRNARNA mår finemang! xD

Haha, nu e tröjan här ;)

Framsida
image91

Baksida
image92

Nyckelring ;)
image93

Haha xP jaja, nog om det =P

Idag då..
Jag vaknade kl 7. Då gick jag ner å tog en dusch, å sen käkade jag frukost å fixade mig. 5 i 8 väckte jag Alexandra, å ca 5 över 8 kom vi iväg.
25 över 8 kom jag till skolan. Då hade vi no. Sanna, Jenna, Wiktor, Kenny, Oscar och jag gick ut för å svara på frågor på ett papper.. det gick inte så bra xP Jag svarade på första frågan typ =P Sen satt jag å lyssnade på Kennys å Johans wow-snack =P (Johan hade kommit lite senare) å Jenna höll ju på å bli galen xP det va för mkt wow för henne =P När vi slutade non så va det matte... (80 min) i typ 40 min satt vi i klassrummet å läste nån uppgift å snackade om vrf killar alltid går med handen innanför byxorna, å Madde sparkade undan stolen för mig (jag satt typ på kanten) så jag satt plötsligt på golvet =P å jag fick en del skrattattacker när Håkan typ hade sexualkunskap =P
Sen gick vi de sisata 40 min till datasalen å höll på med grafer (boooring) så vi satt å lyssnade på Harry Potter-Puppet pals. Haha, fan vad jag garvade xP tycker den e skitrolig xP

När matten va slut så gick vi å käkade, å sen så va det dags för Madde, Elin, Mimmi å mig att åka till tidningshuset ^^ När vi kom dit så fick vi kolla på en film i 25 min. jag sov lite till å från =P sen satt vi å pratade lite om DN å Expressen, å sen fick vi göra en sida själva ^^ Jag å Mimmi skrev om "The Ark triumf regnade bort". Sen tog vi en gruppbild oxå xP Så här blev dom =P

image95

image96

Visst e vi duktiga? xD

Sen iaf så slutade vi när vi va klara där, så då drog vi till Reimersholm å kollade på Elins familjs nya lägenhet å käkade semlor (bara jag å Elin) å mackor, å drack varm óboy xD Men det va fett fint där :D Å dom hade lösgående höns på gården ^^ Skiiitsöta, å kaniner :D
Vi har bestämt att vi ska vara där på skolavslutningen.. finns ett fint ställe där man kan vara =)

Å på tisdag så fyller ju Elin 16, så på fredan så blir det fest ;) Vi lär väl typ va hos Madde tror jag ^^ Blir väl vi tjejor. Elin, Alexandra, Madde, Mimmi, Sanna, Sofie, och jag då ^^ Så det ska bli skoj :D

Nu måste jag plugga lite.. vi har HK-läxa tills imorrn.. typ SKITMÅNGA sidor :S
Herrå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0