Knäppgökar =P

Hellu ^^
Nu har jag nördat wow i alldeles för många timmar =P Kenny kom ju inte efter ett tag, så jag satt å snackade med honom xP sen kom Ralle å Fettot in (dom kallas så :P) å fettot VÄGRADE tro att det va jag som spelade (Han kallar mig "The bearded girl" =P) å så "bråkade" vi lite.. stör mig eg fett mkt på honom, för han kommer alltid in å stör på våra lektioner x( men men :P vi ska äga honom imorrn iaf =P Jag ska nämligen gå å snacka med honom å säga att det e jag som e Zeya xD annars kommer han aldrig tro mig =P Fast DOM tyckte att jag skulle bevisa det genom att ta bilder när tjejerna byter om =P men nee, det gick jag inte direkt med på :P

när jag wowat klart så tänkte jag blogga.. men då kom Erik in å skulle visa lite saker på dator, å sen kom Fredrik, å FYFAAAN va töntig han e ibland asså =P Han låg i sängen å typ, "nu e naveln öppen, nu kan du stoppa in en oliv" å Erik gick med byxorna nere å jagade Fredrik  i mitt rum (så jävla larviga, JAG VET XP) å aa, Fredde höll på med sin jävla fil... typ sög av den å stönade å grejjer :P men men, nu har dom dragit xD men nu ska jag sova, kl e ju nästan 12!!

Herrå
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0