Lista

[X] snott den här listan från nån
[X] rökt en cigarett
[  ] rökt en cigarr
[X] druckit i smyg
[ ] varit full
[X] hånglat/kysst någon av samma kön - (a)
[Xlivit dumpad/nobbad
[X] dumpat/nobbat någon
[  ] varit i knytnävsslagsmål
[X] rymt hemifrån
[X] haft känslor för någon som inte kännt samma sak
[  ] blivit arresterad
[  ] hånglat med en främling
[  ] gått på en blinddejt
[X] ljugit för en kompis
[X] varit kär i en lärare
[X] skolkat
[  ] legat med en medarbetare
[  ] sett någon dö
[X] varit kär i en av mina internetkompisar
[  ] varit i Kanada
[  ] varit i Mexiko
[  ] sett en del av mig själv brinna- Om ett hårstrå räknas så kanske isåfall xP
[X] ätit sushi-smakat.. men aldrig mer =P Blää xD
[  ] åkt snowboard
[  ] crowdsurfat under en konsert
[  ] varit i ett våldsamt förhållande
[X] älskar eller saknar någon just nu
[X] legat på rygg och sett molnen flyga förbi
[X] fuskat när du spelat spel
[X] varit ensam
[X] somnat i skolan/på jobbet-Haha, JAAA xD
[  ] använt ett falskt id
[X] tittat på en solnedgång
[X] rört en orm
[X] sovit under stjärnorna
[  ] blivit rånad
[X] blivit missförstådd
[  ] tagit hand om ett råddjur/en get
[X] vunnit en tävling
[  ] blivit avstängd från skolan
[  ] varit i en bilolycka
[X] kännt mig som en utstött
[X] dansat i månljus
[X] hatat mitt utseende
[X] varit vittne till ett brott-snatteri räknas till brott väl?
[X] ifrågasatt mitt hjärta
[X] gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
[  ] varit på andra sidan landet
[X] kännt som om jag håller på att dö
[X] gråtit dig själv till sömns
[X] betalat för mat med bara mynt
[X] gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
[X] busringt
[X] fångat en snöflinga på tungan
[  ] tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
[X] gjort upp eld på en strand
[  ] förstört en fest
[X] fått en önskan inslagen
[  ] hoppat från en bro
[X] sagt till en främling att du älskar honom/henne
[  ] kysst en spegel
[  ] limmat fast din hand i något
[  ] fastnat med tungan i metall
[  ] kysst en fisk
[  ] skrikit så att du inte fått luft

[X] pratat i telefon i mer än sex timmar
[X] stannat uppe hela natten
[X] inte duschat på en vecka-har hänt när jag varit sjuk å bara legat i sängen
[X] plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
[X] är rädd för att titta på skräckfilm ensam- XD
[X] tror på spöken (Andar ^^)
[X] burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
[X] blivit puttad i en pool med kläderna på
[X] blivit tillsagd av en främling att du är het
[  ] brutit ett ben
[X] fångat en fisk och sen ätit den- inte rå då =P
[X] skrattat så mycket att jag grät
[X] gråtit så mycket att jag skrattade
[X] fuskat på ett prov
[X] glömt någons namn
[X] sovit naken
[  ] svimmat
[  ] gråtit på tunnelbanan
[  ] haft sex på offentlig plats
[  ] legat med fler än tio personer
[X] snattat
[  ] drömt att jag haft sex med en/flera vän/vänner
[X] pratat med en främling i mer än fem minuter
[  ] gett en uteliggare mer än 50 kronor
[  ] spottat på någon jag ogillat
[  ] hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt- Jag vill =D
[  ] haft sex i en IKEAsäng
[  ] haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
[  ] haft telefonsex
[X] varit otrogen
[X] varit svartsjuk
[X] suttit vid datorn hela dagen
[  ] hällt tvål i andras skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0