Lost ;)

Nu har jag nördat wow i säkert 5-6 timmar.. så nu får det räcka :S :P först spelade jag med min warlock.. sen gjorde jag en Draenei Hunter som jag spelade med, med Erik (han startade också en ny så vi kunde lvla tsm) å vi kom upp till lvl 7.. men sen skulle han göra annat, så jag gick över till warlocken igen.. så den e lvl 14 nu, snaaaaart lvl 15 :D (ojojoj va ni bryr er, lr hur? XD)

Men iaf.. har fått höra att någong har utgett sig för å vara Madde på pa :S :S å typ skrivit massa elaka saker till Rosanna.. å vi har ingen aning om vem det kan vara :S Så Madde ska försöka ta reda på det å sen typ polisanmäla den personen.

Nu ska jag iaf ner å kolla på lost! :D
Herrå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0