National treasure-book of secrets

Tjenare ^^
Idag har jag inte hunnit skriva mkt =P Vaknade 20 i 8 (började 10 över 8) av att pappa kom in å tände å frågade "Har du sovmorgon idag eller?" Så jag fick lite halvpanik å skyndade mig upp å klädde på mig å så käkade jag frukost, å sen så tiggde jag skjuts av pappa oxå ;) Så jag hann precis till första lektionen som va bild :D

På bilden så skulle vi göra självporträtt! Så alla fick var sin spegel, å så ett papper, å så va det bara å börja xP va skitsvårt jue :P man fick ju värsta prestationsångesten jue xP
Men men.. gick väl OK :P

Sen hade vi då 40 min rast.. då sminkade Sofie sig, å sen va vi i chillrummet å chilade ;)
Sen va det då dags för hemkunskap.. jag satt å typ ringde å smsade Alex tusen ggr om, men hon sov som en stock xD På hemkunskapen delade vi in oss i grupper å planerade en vegetarisk måltid som innehåller allt vi behöver. Jag e med Sofie å Elin =)
Sen satt jag å störde mig så jävla mkt på Filip :P hatar honom, han e så jäävla negativ å elakt hela tiden! Men men, vissa personer har ju probelm.

Sen hade vi då lunch.. det va äcklig risgrynsgröt.. som mer va som potatismos eller liknande. så det blev mackor idag igen, å en mandarin å pepparkaka ^^

Sen hade vi Engelska.. vi hade en vikarie.. så vi satt å skrev i ett häfte hela lektionen.. å det va fan den tystaste lektionen EVER :P alla satt skittysta å faktiskt jobbade :O :P
Sen hade vi då sv som sista lektion (läsning först) å vi tittade på film i 30 min, å jag höll mig vaken!!! OTROLIGT XP sen så (som vaaanligt :P) skrev vi massa mer om andra världskriget :P men vi fick iaf sluta 10 min tidigare =D fett skönt ^^

Efter skolan då så gick jag hem till Alex.. va där ett tag, å sen gick vi hem till mig ^^ men klockan va mkt xP så vi (jag) va fett stressade, jag skulle först käka, å sen duscha, å vi hade inte mkt tid alls på mig =P men jag hann! =D duschade på typ... 3 min.. (tvättade håret oxå ;)) å sen klädde jag på mig.. så jag va klar på typ.. 10 min =)
Så sen så drog vi till bussen, å tog den till fruängen, å från fruängen åkte vi till Slussen, å därifrån åkte vi till hötorget och där så gick vi till Åhléns (vi gick så klart upp i fel uppgång.. vi e bara sååå jävla lost i stan xD xD xD) men men :P vi hittade iaf xD så vi mötte Johan, Maria å Staffan vid Åhléns. Därifrån så gick vi till Sergel.

När vi kom till bion så gick vi upp. De andra gick å ställde sig i kön å köpte snacks, å jag å Alex satte oss å väntade. Sen när dom va klara skulle Staffan på toa, så han bad Alex hålla hans saker, hon typ "Carro kan" å jag vill ju inte hjälpa honom, så jag typ "Johan kan" då blev Staffan typ fett sur, å svor lite å typ "du kan ju väl fan använda händerna iaf" så jag tog hans popcorn (kom _såklart_ på vad jag skulle sagt nåra sekunder senare, men då va det försent =() Men Johan tog dom sen iaf =P
Sen gick vi iaf in till biosalongen (balkongplatser) å sen va det reklam jäättelänge :P sen kom det nån snubbe å snackade lite, å sen började äntligen filmen ^^ Å den höll på i lite mer än 2 timmar.

När filmen va slut så bestämde vi att vi skulle träffas där nere. Så Alexandra, Maria å jag gick ner å väntade. Först kom Staffan (va fett sur på, å han försökte typ prata med mig hela tiden >:() å sen kom Johan, å då gick vi å käka på Tacobar.. eller Maria å Staffan åt, å vi andra satt å kollade på xD.

När dom käkat så drog vi till T-banan å åkte till medborgarplatsen, å därifrån gick vi å hämtade Staffans bil, å sen åkte vi å lämnade Maria, sen åkte vi till Staffan, å därifrån gick jag (tänker inte precis va med Staffan mer än nödvändigt =P) å dom andra stannade kvar å kollade på film lite.

När jag kom hem så gick jag ut med Dharma, träffade Baggis å hennes husse, å dom lekte lite ^^ (Dharma å Baggis dårra ;)) sen när jag kom hem så smsade jag lite med Johan å Alex, hörde att Angelica kommit dit oxå =)
Så jag har mest suttit å prata med nåra muppar från min gamla klass xD

Erik säger (23:11):aja du kan få smaka av mig ;) så blir du lite full och lätt flörtad ;)

Dom försökte lura i mig att Erik fyller år imorrn å ska ha fest, å dom vill såå gärna att jag kommer.. men jag vet (till 99.0% iaf) att dom driver med mig xD dom gillar å göra det :P

Erik säger (22:33):

varför kan vi inte börja lita på varandra?

Philip J Fry säger (22:33):

mm

Caroline] ... säger (22:34):

drf att ni driver med mig alldeles för ofta xD

Philip J Fry säger (22:34):

driver är fel ord caroline

Erik säger (22:34):

vi blev bara sura nära du ljög för oss

Philip J Fry säger (22:34):

mmm

Caroline] ... säger (22:34):

dessutom va det typ... maassa år sen vi träffades sist vrf skulle jag lita på er? vi har aldrig direkt varit kompisar eller nåt xP

Philip J Fry säger (22:34):

Ehmm jo

Philip J Fry säger (22:35):

klasskompisar

Erik säger (22:35):

exakt

Philip J Fry säger (22:35):

det är kompisar

Erik säger (22:35):

ja..!

Philip J Fry säger (22:35):

vi gick i samma klass i 6år caroline

Philip J Fry säger (22:35):

6 HELA år

Caroline] ... säger (22:35):

aa, men hur ofta pratade du å jag tex Ph? typ... aldrig ;) ;)

Philip J Fry säger (22:35):

so

Erik säger (22:35):

caroline

Caroline] ... säger (22:35):

visst, Erik å jag har ändå gått i samma orkester, men ändå ;P

Erik säger (22:35):

du och jag prata!

Erik säger (22:35):

mm!

Philip J Fry säger (22:35):

du betydde endå mycket, du fanns altid där...

Caroline] ... säger (22:35):

HAHA XDXDXD

Erik säger (22:35):

faktiskt

Erik säger (22:35):

den man alltid kunde prata med

Philip J Fry säger (22:35):

nej men liksom

Philip J Fry säger (22:35):

vi var vana att ha dig omkring oss

Caroline] ... säger (22:35):

Ojojoj *asg* XP XP XP

Philip J Fry säger (22:35):

vi va liksom, classmates

Caroline] ... säger (22:36):

shit va mkt bullshit XD XD XD XD XD

Philip J Fry säger (22:36):

okk
Caroline] ... säger (22:36):

ni får mig å skratta iaf ;) ;)

Haha, fan va jag satt å garvade xP Har typ eg aldrig pratat med dom =P förrutom Erik dårra, vi har gått i samma orkester, å han va bästa kompis med min kille jag hade då.. men annars så e det inte mkt xD

Sen har jag oxå pratat lite med Erik min brorsa om telekinesi (förmåga att flytta på saker med tankens kraft) och telepati (förmågan att kunna läsa andras tankar och prata med varandra med tankens kraft) å han säger att han lätt tror på det, bara att man måste träna upp förmågan, å jag håller helt med honom (Yesss, jag gillar övernaturliga saker ;))

Men men.. nu känner jag för å skriva av mig lite i min andra blogg xD xD

Herrå
Puss å kram

image80

"Skattletaren Ben Gates ger sig åter ut på ett spännande och actionfyllt uppdrag för att avslöja gömda skatter och glömd historia. När en förlorad sida ur Bens gammelfarfars dagbok återfinns blir han plötsligt inblandad i Abraham Lincolns död. Besluten att bevisa att hans släkting är oskyldig följer Ben ledtrådar som tar honom från Paris till London och tillbaka till Amerika. Resan tar inte bara Ben och hans medhjälpare till överraskande upptäckter utan även till världens mest dyrbara hemligheter."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0