Natti

Haha, fan va omogna man kan vara då xP xP

Tre killar från min gamla gamla klass (år 1-5) började prata med mig idag.. å så va dom lite flummiga. Jag bjöd in Alex å dom va typ lite lagom flumm :P Å sen bjöd jag in Marcus å bad honom å låtsas vara min kille, å fan va dom höll på xP dom va typ skitomogna :P
Men men, dom hade väl kul =P Jag hade rätt kul jag med, satt mest å garvade åt allt xP

Nu har jag precis pratat lite med Marcus.. men tänkte gå å fixa mina naglar lite inför morgondagen.. å sen ska jag väl sova =)
Imorn vet jag inte om jag hinner skriva så mkt eftersom att det e kalkonmiddag xP lär väl bli ganska så sent ändå tror jag..

Men men..
Godnatt =)
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0