Pass ^^

Tjolahopp ^^
Idag vaknade jag kl 10.. då gick jag upp å klädde på mig å käkade frukost, sen skulle vi iväg å fixa pass till mig å Charlotte. Pappa skulle förnya sitt. Så jag satt å pluggade till andra världskriget-provet på väg dit.
När vi kom dit fick pappa börja, haha hans bild asså xD han såg ut som nån kriminell jävel typ xP xP Min bild blev väl ok :P Å Charlotte blev jättesöt ^^
När vi va klara där så åkte vi så att mamma kunde hämta ut ett paket, å sen åkte vi hem =)

När vi kom hem så fick Charlotte äntligen sin "nya" mobil xP det e min gamla =P det e en Siemens A52, men hon blev jätteglad, så det e ju bra ^^

Men just nu gör jag ingenting... ska städa lite på rummet tror jag.. det börjar bli lite småstökigt =P
Heidoo
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0