Sjuk =(

Hej hej... nu TROR jag internet funkar igen xD ett tag iaf =P

Igår.. hände inte så mkt.. lr.. jo, jag va i min nya gitarrgrupp =) den verkade bra, så där ska jag börja :)

Idag vaknade jag kl 10 (vaknade lite innan å bad pappa sjukanmäla mig) å då gick jag upp å käkade frukost. Sen la jag mig i soffa å läste boken "About a boy" som vi läser på engelskan.. jag läste ca 100 sidor. När jag tröttnat så gick jag ner å kollade på lost (cd 4) å sen har jag inte gjort så mkt =P. Eller.. jo, jag har städat rummet ;) å fixat internet TROR jag =P Kan va så att det bara funkar en kortis xD

Men men.. OM det funkar så ska jag spela lite wow nu ^^ ska starta en ny snubbe på en annan server för att typ folk i skolan spelar där =P Haha, berättade igår för Kenny att jag spelade wow.. å han blev typ helt paff =P typ "shit.. kan fortfarande inte fatta att DU spelar wow.. du e ju typ inte den typen" Haha, å typ så höll han på =P
Men men.. nu ska jag spela lite ^^

Herrå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0