Söndag..

  1. Byt ut trasiga lampor i adventsljusstaken och sätt in den på mitt rum!
  2. Ta upp Charlottes TV-spel och koppla in där
  3. Städa ditt rum!
  4. Gör din uppgift!

Hej hej.
Idag vaknade jag å Alex typ vid 1-tiden. ca 2 gick vi upp. Då ser jag en "GÖR DET NU !" lapp sitta på min skärm. Stog att jag skulle göra dom sakerna som jag skrivit här uppe.


Alex skulle gå på en gång, för hon skulle ut med Charlie, å när vi står där ute i hallen kommer pappa å säger att han e sur på mig å så undrar han om jag vet vrf. Å så början han halvt skrika om att jag skulle ha tagit upp Charlottes TV-spel för en vecka sen, å att det e fullt med sladdarn där nere bara för det (Men det är det ÄNDÅ! för vi har ändå massa saker där nere!) Så då blev det lite bråk... känns som om dom kommer köra med mig jättemkt nu bara för att jag vill välja ett gymnasium som dom inte tycker att jag ska gå på.

Men men, nu har jag bara en sak kvar å göra.. å det e rummet >.< Det e inte så jättestökigt.. men ändå xP ORKA XD Ska väl gå ner å kolla om tvättmaskinen e ledig nu =P Å sen ska jag sätta igång med rummet så att jag blir klar någon gång xD

Herrå
Puss å kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0