Tvekar...

Hmm.. ja tvekar fortfarande ang. fredag =/

"Skall man tro vissa råd här så kanske det är bäst att ni håller kalaset på akutmottagningen,,,,

Hoppas ni skippar sprit - det är ju inte ens gott!

Öl har ju den fördelen att vara relativt svagt - det är ju lätt att få i sig för mycket om det är starkt.

Vilken typ av diabetes har du?"


"Öl brukar kallas för flytande bröd. Innehåller rätt mycket kolhydrater, så håll koll på blodsockret om du är diabetiker.

Personligen tycker jag att effekterna av alkohol är överskattade och inte värt det om man kollar på dom negativa effekterna."

Får se hur jag gör.. =/

Nu måste jag iaf ut med hunden.. å sen ska jag lira lite wow om jag hinner ;)

Herrå 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Yeees ;D

2008-01-17 @ 17:45:15
URL: http://changed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0