WoW xD

Tjenare ^^
Nu ska jag börja spela World of warcraft igen ;) Inte sådär jättemkt, men lite.. för jag ska spela på Viktors flickväns account ^^ För hon hinner inte spela så mkt, så jag ska levla åt henne (som jag e sååååå bra på xD) Ska bli fett kul =D va typ skiiitlänge sen jag spelade =P typ.. 8-9 mån =P Å då va jag fan riktigt nördig =P

Nu har jag iaf nyss varit ute med Dharma på en prommis (tjänar lite steg ;)) Har ju börjat gå med stegräknare varje dag ju ^^ Å igår gick jag 8672 st..å man ska gå 10 000.. så det va ca 1400 steg för lite..) Än så länge har jag gått6534 steg.. inte många alls x(.. kommer aldrig komma upp till  10 000 innan ikväll iaf =P.

Å jag har FORTFARANDE inte städat mitt rum =P Å det ser verkligen FÖRJÄVLIGT ut xP Men jag orkar fan inte idag xP imorrn kanske 8-)

Hmm.. imorrn måste jag iväg å köpa en present till Alex, hon fyller ju 16 imorn =D Har bara köpt en småsak än så länge, men det e tråkig, men vill bara ha nåt å ge henne imorn lixom ^^

Tänkte plugga lite nu.. har ju tyskaläxa tills imorrn! så..jo.. dags å sätta igång nu xP

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0