x(

Internet hemma e fortfarande skitmupp...men jag kan skriva lite här i skolan under mattelektionen xD
Igår då, måndag, så vaknade jag kl 9.. dågick jag upp å fixade mig, sen så åkte jag å pappa till sjukhuset.
Vi skulle ju vara på ett nytt ställe (dom har tydligen bytt våning) så vi virrade runt lite innan vi hittade rätt xD
När vi väl kom dit så fick vi vänta ett bra tag innan nån kom xP Sen så gick vi å gjorde de vanliga kontrollerna (HbA1C, vikt å längd) Jag hade 6,7i HbA1C (det e ganska bra =)) å jag va 172,8 cm lång ^^ å vikten ska ni skita i ;)

Sen fick vi vänta ett tag till innan min doktor kom. Å när hon kom fick vi gå in i ett rum å sätta oss, å så pratade vi lite om (som vanligt) att jag inte tar mina blodsockervärden, å att jag glömmer å ta insulin vid måltiderna ibland.. Å sen fick pappa gå ut å jag fick prata lite själv med henne =P Hon sa att hon tyckte att vi skulle prata med en kurator (för hon uppfattar det som om jag e väldigt "själv" i min diabetes eller nåt sånt =P) Å sen ska vi ha ett återbesök om 6 vekor, å innan dess ska jag, mamma å pappa träffa en dietist =)

Sen fick jag ett emlaplåster på baksidan av handen, å sen gick jag å pappa ner å åt (gott som alltid ^^) å när vi ätit gick vi upp igen å dom tog årsblodprov på mig.. gjorde fett ont x(

Sen iaf när det va klart så skjutsade pappa mig till skolan så jag hann precis till musiken.. å på musiken så gjorde vi inget speciellt... å sen va det bara tyskan kvara.. där va jag å Iriny lite för flummiga.. så Eva blev lite sur xD men sen skulle Iriny berättaför Eva att jag fick skäll av doktorn, å att jag blev full i helgen :S För Eva..min lärare lixom :S aja.. hon e lite skum =P

Men men..nu e lektionen slut.. får se om internet funkar idag när jag kommer hem då...

Herrå
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0