100 kr rikare, men ledsen ändå =/

Tja
Idag när jag höll på å städa, så hittade jag en 100-lapp xP
Men det e väl det roligaste som har hänt idag =( Dagen började med att jag bad mamma å tömma Dharmas "säckar" som hon har där bak, för hon åker "rumpkana" hela tiden. Så mamma ropade på pappa som kom upp, å så ser han mig å går på mig på en gång å frågar varför inte jag e med å tömmer säckarna.
-För att jag tycker det är äckligt. Svarar jag.
Men han fortsätter å säger att eftersom att Dharma nu betyder så jävla mkt för mig (vi hade ett bråk om det i Tärnsjö, för pappa sa hur mkt snällt om Charlie som helst, å bara elaka saker om Dharma, så jag sa ifrån att han skulle sluta, för jag tar illa upp av det, eftersom att Dharma betyder jättemycket för mig.) Då sa jag att jag gör allt annat med Dharma, jag klipper hennes klor, badar henne, borstar henne, ger henne kärlek. Men då säger pappa att jag inte är den enda som badar Dharma, för att han har gjort det tre gånger, wooooow.  Men han tycker att eftersom att jag tar hand så mkt om Dharma, så kan väl jag tömma säckarna oxå. Men jag tycker att eftersom att Dharma inte är min hund (tyvärr) så är hon deras ansvar, så om jag inte vill tömma säckarna, så måste dom göra det, det hade pappa inge svar på, så han stog bara kaxigt å stirrade på mig, å jag stirrade tillbaka, sen stängde jag dörren, för jag pallade inte mer, å då smällde han upp den på mig å drog ner för å fixa Dharmas säckar.

Så jag mådde ju "skitbra" efter det. E ju jättekul å få veta att vad man än gör så är det aldrig tillräckligt bra, eller tillräckligt mkt. Jag känner att vad jag än gör så är pappa inte nöjd.
Så jag spenderade en halvtimme med å sitta å gråta å skära mig själv å försöka få in hur dålig dotter jag är.
Sen började jag iaf å städa. Så nu har jag städat hela golvet, tagit bort mattan å dammsugit. så nu ska jag fixa skrivbordet, sen sängen som är full med saker, å sen hyllorna, damma av dom och sånt. E svettig som en.. jag vet inte vad. Men jag ska städa klart. Sen ska jag ta en dusch.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0