Åfan.. :S

Hej hej.
Va ju som sagt vid personne å badade med Madde, Alex och hans kusin Kalle. Det va ganska skoj ^^ men kl 10 så kom alexs föräldrar å sa åt dom å gå hem =P
Men jag å Madde stannade kvar ett tag, men sen gick vi hem vi med. När vi kom fram till mitt hus frågtade jagom hon ville hänga med in å kolla på film, å det ville hon, så först käkade vi lite, å sen satte vi på "high school musical" ;) lika bra som alltid, å vi båda har kollat på den för mkt då vet redan kan deras repliker xP
Men nu har hon iaf precis gått =)
Såg att jag hade totalt 31 U.B igår/idag! fett nice ;)

Jag kollade nyss igenom "bolushistorik" på min pump.. å såg att jag inte har tagit en enda dos under 2 dagar. Den 28de och den 29de. Den 28:de var dagen då jag fick reda på att pappa har cancer, å 29de mådde jag väl allmänt dåligt å tänkte inte på det. Shit asså.. inte bra :S måste verkligen hålla koll på sånt här, annars kan det bli farligt :S
Så nu ska jag ta ett värde, sen ska jag lägga mig, för jag e trött =P
Godnatt, puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: nathalie

aha :) hehe då hänger jag med.. Älskar hundar !

2008-08-01 @ 08:11:24
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0