Bye bye

Så, nu är allt packat å klart ^^ Hoppas bara det blir fint väder! Inte som det e nu bara xP

Gaah, jag bir så sur, för jag glömde min "äggkopp" på landet >.< Alltså den som jag skjuter in nålen med! Så nu måste jag göra det för hand. VillinteVillinteVillinte =x För förra gången jag gjorde det slutade det inge vidare. Nålen vek sig, men det märkte jag inte, till slut var jag så hög att jag låg å spydde å vi fick åka in akut till Huddinge, å vi va på landet! Inte kul >.< Men jag har med mig 4 nålar iaf, så det borde räcka =P

Ska gå om ca 10-15 min typ, ska möta upp Alex så ska vi gå tillsammans till Madde =)
Så det blir Alex, Madde, Mimmi, Elin och jag + Charlie (Alexs hund) å Myran (Maddes hund) då det ska bli skoj! =D
Borde eg. äta något innan jag går.. men vi har ju ingen mat hemma >.< Inte ens en Gorbies eller nåt sånt =( Så jag får väl va hungrig =P

Ska dubbelkolla att jag har allt nu =) Men ha det så bra allesammans, så skriver jag igen när jag är tillbaka =)
Hejdå, Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0