Dag 11, Söndag.

När jag vaknade va redan Nina och Imogine vakna och borta, så jag gick upp å klädde på mig. På vägen in så såg jag att Emil precis vaknat, så jag satt å småpratade lite med honom, men sen skulle han duscha, så jag gíck in å gjorde iordning frukost, å gick ut å åt den å lyssnade på va de vuxna hade å säga xP

Sen gick jag in igen å va där ett tag, å när jag kom ut så va det vattenkrig bland småunganra, å jag pallade inte bli blöt så jag gick å spelade basekt med Emil å Erik xP Emil va ganska bra, fast Erik va nog bättre, å jag va såklart sämst =P
Men sen gick klockan å vi skulle iväg, så vi kramade hejdå till alla, för dom skulle va borta när vi kom tillbaka, för alla skulle iväg till Lake Tahoe.
Tihi å när vi åkte så fick jag en slängkyss av Emil ^^
Men vi åkte iaf tillbaka till köpcentret vi va på igår, för på mammas kjol hon köpt så satt larmet kvar =P
Lotta köpte sitt vita nintendo DS också + mariocart, Viktor köpte guitarhero till sitt DS och jag köpte ett spel, Stormbreaker till mitt DS :P Sen åkte vi till musikaffären å kollade på dom som spelade, dom va väl inte så jättebra, så vi drog efter en timme, men Elden verkade bli glad av att vi kom, han pressenterade oss för sina kompisar =P

När vi kom hem så spelade jag, Viktor, Lotta å Nils mariocart mot varandra. Sen åkte vi å handlade lite, å sen satt jag å pratade lite med mamma, pappa, å Christer å Annie =P Dom skulle nämligen åka till Tahoe lite senare, så dom va fortfarande kvar. Sen käkade vi glass å så spelade vi lite mer DS ;P Men sen va det läggdags, så vi gick å la oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0