Dag 13. Tisdag.

Hej!
Första dagen då vi är helt ensamma i huset (ja, förutom katterna då =P). Började med å klä på mig som vanligt ;P Första gången jag använder jeans här i Californien! =P gick ner å käkade frulle, mjölk med "småkakor" =P Dom har ju lite roliga frukostflingor här =P
Men ingen blev särskilt mätt på frukosten då vi inte hade så mkt alls, så vi drog iväg till McDonalds. Sen åkte vi till en music/book/cafe-store där köpte mamma en ritbok till mig ;) å pappa löpte nån bok om massa rock-band typ =P å Viktor köpte några wow-blcker =P Sen så åkte vi in till San Fransisco å parkerade. Sen drog vi till en musikaffär. Men på vägen så såg pappa en skivaffär som han ville in i, så vi lät honom gå in där medans vi andra väntade, ett tag, fick han vara där inne sa vi. Efter 20 minuter hade han fortfarande inte kommit tillbaka, så jag gick in för å hämtade honom. Men, jag såg honom inte någonstans. så vi trodde att han missat oss när han gått ut, å gått för å leta efter oss. Så Viktor sprang å letade efter honom, å jag gick upp för å kolla en gång till, men såg honom fortfarande inte, så jag går ner å väntar. Å grabbarna kommer tillbaka, dom har inte hittat honom. Va fan ska vi göra? tänker vi. Å gissa vad? Då kommer pappa ner för trappan. Tydligen hade det funnits fler våningar, men dom fick man åka hiss till, men det visste ju inte vi =P Så sen gick vi vidare till musikaffären. när vi väl hittat dit så börjar jakten på noter ;P Jag hittade gitarrnoter till alla låtar i highschool musical 1 & 2, så dom köpte mamma till mig =) Å grabbarna hittade väl ca 2 häften var dom med. Så det blev ca 12-13 böcker vi köpte =P "Our family likes music" sa mamma. "Yeah, i can see that.." svarade snubben som jobbade där =P

Sen fortsatte vi å gå. Vi gick, å gick =P å till slut så va vi typ högst upp, så mamma å Fredrik fick ta sina bilder =P Sen ville Fredrik se en speciell, väg "S-vägen" så vi började gå. Vi gick å gick å gick, å så gick vi lite till. Å enligt kartan va det inte så långt, men det va ju så extremt backigt!! Så när vi kommit halva vägen så gav vi upp =P så vi vände å gick den jobbiga vägen tillbaka =P
På vägen tillbaka så stannade vi en butik så Erik fick köpa sitt blåa nintendo DS + Zelda ;) (Så nu har vi ett Rött, Rosa, Vitt och Blått DS =P) sen gick vi vidare till Apple-store så fick köpa sin andra iPod =P En röd iPod nano =)
Sen letade vi oss tillbaka till garaget, å så åkte vi till "S-backen" å åkte den, va lite småcoolt ^^
Sen åkte vi tillbaka till San Mateo. stannade till på vägen å käkade på Burger King, nyttigt värre >.< å sen handlade vi lite mat på Safeway, å jag fick ett block som jag kan rita i ;)
Så när vi kommit hem så satte jag mig ner å ritade. Sen gick klockan å hom blev 11. Då plockade Fredde fram spelet "Risk" som vi satt å spelade till kl halv 1. Fredrik vann =P
Så nu har jag borstat tänder å tagit ut linserna, så nu ska jag lägga mig å sova. Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0