Dag 2, Fredag.

Tja.
Imorse vaknade jag kl 7:15. Då gick jag upp å klädde på mig, Charlotte va vaken hon med. Vi gick ner och hälsade på Tina som va vaken, hon sa att vi får ta vad vi vill i kylskåpet å sen drog hon för å jobba. Så jag pratade lite med mamma å sen käkade jag lite frukost. Mjölk och Cheerios =P Vi satt ute å käkadde, hur fint som helst =D

När Viktor å Erik hade vaknat dom med, å käkat frukost så drog vi ut på gatan å körde lite basket, å sen visade Viktor runt oss lite, vi gick ner till en skola å spelade lite basket där med ^^
När vi kom tillbaka så hade Jan och Lisa vaknat, och pappa oxå.
När alla gjort sig i ordning så satte vi oss i bilen (Jag hade Charlotte i knät -.-') Med Lisa som guide så åkte vi runt lite, genom golden gate park, å så åkte vi på golden gate såklart ;) Men det va sjukt dimmigt, om man åkte en bit bort så såg man inte bron =P

När alla va hungriga, så vi åkte till ett ställe å käkade god mat ^^ Jan bjöd =) Å man såg alla sälar från där man satt, hur många som helst xD
Efteråt när vi va ute å gick så frös alla, så vi drog in i en souvenir-shop å grabbarna köpte en likadan tröja var fast i olika färger, där det står San Fransisco. Jag köpte en med, fast den hade dragkedja, en rosa :P Köpte en San Fransisco-väska oxå xD Å så vykort ^^

Efter att vi handlat så åkte vi hem till Lisas lägenhet å fikade. Haha, va fett kul, för jag stog å kollade på de stora kottarna som låg i öppna spisen "Fina kottar" sa jag. "Gillar du koppar, då ska du gå och titta i köket, det är nypolerat" Säger Lisa som trodde att jag stog och tittade på hennes koppar som låg framför öppna spisen xD. Jag höll på å börja asgarva, men snäll som man e så går man ut i köket och tittar på det nypolerade kopparet xD xD
Sen iaf så skrev vi i gästboken å sen åkte vi iväg å handlade, jag köpte en rosa Ipod 8gb å ett rosa Nintendo DS ;)
Sen åkte vi hem, jag å Viktor spelade lite DS, men nu ska jag sova ^^
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0